.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی 92 ميليارد تومانی آبفای گیلان به پيمانكاران

مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري گيلان گفت: 92 ميليارد تومان اعتبار عمراني به پيمانكاراني كه در صحنه اجرايي بخش آب در استان كار مي‌كنند، بدهكار هستيم.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ناصر اميني عصر امروز در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهر رشت روند اجراي پروژه بانك جهاني را برشمرد و افزود: تعهدات ما در اجراي پروژه بانك جهاني در بخش فاضلاب اجراي تصفيه خانه طالب آباد انزلي، تكميل تصفيه خانه فاضلاب رشت، اجراي 30 ايستگاه پمپاژ در رشت و انزلي، اجراي 811 كيلومتر شبكه جمع آوري انتقال فاضلاب در رشت و انزلي و واگذاري 97 هزار و 400 انشعاب در رشت و انزلي است كه در مرحله اخذ قيمت پيمانكاران هستيم.
وي با اشاره به ميزان سرمايه‌گذاري پروژه آب و فاضلاب بانك جهاني در گيلان اظهار داشت: از سال 2006 تا 2010 مبلغ 237 ميليون دلار براي اجراي پروژه بانك جهاني در دو شهر رشت و انزلي پيش بيني شده است.
اميني ادامه داد: بر اساس تعهدات پروژه‌هاي بانك جهاني بايد 110 هزار متر مكعب مخزن زميني احداث و 15 كيلومتر خط انتقال انجام شود كه مناقصه 5/11 كيلومتر آن صورت گرفته است.
وي تصريح كرد: در حال حاضر 405 كيلومتر عمليات لوله گذاري در استان انجام گرفت كه 167 كيلومتر آن مربوط به بانك جهاني بوده است.
اميني ميزان وام بانك جهاني براي دو شهر رشت و انزلي را 6/148 ميليون دلار اعلام كرد.
رئيس شوراي اسلامي شهر رشت نيز در اين جلسه گفت: در بخش‌هاي عمراني و آباداني پروژه‌هاي احداث كارخانه‌هاي فولاد و پتروشيمي و بانك جهاني در استان در حال انجام است كه با پيگيري‌هاي مديران در آينده شاهد اتفاقات خوبي خواهيم بود.
محمدرضا قاسمي به وضعيت نوارهاي حفاري در رشت اشاره كرد و اظهار داشت: از حفاري‌هاي گذشته 26 كيلومتر باقي مانده است.
وي در خصوص فاضلاب‌هاي سنتي تصريح كرد: بخش فاضلاب سنتي از مشكلات شهر است و بايد فاضلاب صنعتي را مورد محاسبه قرار دهيم.
به گفته قاسمي در رشت 700 كيلومتر فاضلاب سنتي وجود دارد كه در بسياري از محلات لايروبي نشده است.
محمد نعمتي معاون خدمات شهري شهرداري رشت نيز از لايروبي 27 هزار و 415 متر شبكه فاضلاب سنتي در رشت خبرداد و افزود: اين ميزان لايروبي در 47 روز و با 471 سرويس نيسان انجام شده است.
محمد‌حسن عاقل منش عضو شوراي اسلامي شهر رشت نيز گفت: اگر بحث لايروبي فاضلاب‌ها را داشته باشيم در آينده‌اي نه چندان دور شاهد دو رودخانه شفاف زرجوب و گوهررود خواهيم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.